| שלום וברכה.הסיפור שלי הוא כדלהלן-לפני כמה חודשים השתמשתי בשירות "דואר ישראל" לעשות ויזה לארה"ב לילד קטן . השירות הוא- שאתה משלם X כסף לדואר ישראל ושליח מגיע לביתך לוקח את כל המסמכים שצריך בשביל לקבל ויזה , אחד המסמכים שצריך לצרף זה "שובר תשלום" שגם אותו משלמים בדואר ישראל על סך 140 דולר..אחרי כחודש חוזר אלי הדואר מהשגרירות ובו רשום- "שהי'ה חסר בחבילה השובר לתשלום" וממילא הם לא יכולים לבצע עבורי את השירות.הטענות שלי הם כדלהלן-א. אני יודע ששילמתי את השובר הזה ואפילו שאין לי שום הוכחה. הם עצמם אמרו לי בטלפון שאם רוצים אפשר למצוא את זה בבנק הראשי בירושלים על פי זמן תאריך ושעה. (הם לא היו מוכנים לשחזר לי את הקבלה בשום פנים ואופן כיוון שזה הנחיה של השגרירות)ב. בבירורים שעשינו אחרי המקרה הוברר לנו , שהנוהל של השירות הוא- שכל המעטפות מגיעות למקום מאובטח בנס ציונה ושם הם פותחים ומסדרים את המסמכים , וממלאים טופס של דואר חוזר וכל הפרוצדורה ורק אז הם מגישים את זה לשגרירות, כך שהטענה של "נפל בדרך" מאוד יכולה להתאים לפה.ג. יש לציין שזה לא פעם ראשונה שאני עושה את השירות הזה של הדואר כך שאני מכיר את הנוהל.השאלות שלי הם כדלהלן.1. יש לי מספיק טענות, מה הדואר יכולים לומר על זה 2. לאיזה בית משפט אני אמור לפנות , באיזה עיר זה שייך. התשלום על השובר הי'ה בגדרה, לקחו את זה מהבית שלי שזה מושב בלי בתי משפט.3. על כמה אני אמור לתבוע? חוץ מהשובר שהייתי צריך לרוץ ולשלם חדש, הייתי חייב לנסוע בכוחות עצמי פעמיים לשגרירות ולשרוף שם יומיים (הכרטיס טיסה הי'ה לשבוע הסמוך) בנוסף יש את הדמי שירות של המשלוח שכלל לא בוצע.איך מחשבנים את זה?תודה מראשוגמר חתימה טובה
|