| שלום, אני מבקשת עזרה לגבי תביעה נגד חברת התקשורת הסוללרית פאלאפון. חברה זו גרמה לי עוגמת נפש רבה ונזק כספי רב עליו לא הדבר כמובן מהסיבה שאין לי הוכחות לכך. מה שכן, ניגמרה לי ההתחייבות לחברה בתאריך 18/3/10 בתאריך זה ניגשתי למרכז שירות של החברה בבקשה לנתק את הקו, חתמתי על טופס בו נאמר כי הניתוק יבוצע עד 3 ימי עסקים. עברו כ5 ימי עסקים והקו אינו נותק, היתקשרתי לחברה ונאמר לי כי ינותק מחר ושוב לא נותק, לאחר צעקות וריבים רבים נאמר לי כי הנציג שהיה אמור לנתק לי את הקו נמצא במילואים, ישר הקלטתי שיחה זו למכשיר הסוללרי שלי כעדות ושוב ביקשתי ניתוק וכמובן ששוב נאמר לי כי הניתוק יבוצע מחר וחוזר חלילה. בפועל הניתוק בוצע לאחר 10 ימים בתאריך 28/3. ניגשתי לחברה וביקשתי שיוציאו לי טופס מתי הטל נותק בפועל לאחר ויכוחים רבים הוצא לי טופס זה מהחברה. ושוב יצרתי עימם קשר בבקשה שכמובן שלא יחייבו אותי על אותם הימים בהם הקו היה אמור להיות מנותק אך לא נותק בפועל. הובטח לי זיכוי של 30 שח, חיכיתי לזיכוי ולהפתעתי הרבה גיליתי כי קיבלתי זיכוי כלשהו אבל הזיכוי אינו מכסה את הסכום של הימים בהם הקו היה מנותק והיה אמור לא להיות מחויב (זוכתי על 10 שח והייתי אמורה להיות מזוכה על 20 ולשלם בפועל כ10 שח על ה3 ימים שהמכשיר היה עדיין לא אמור להיות מנותק). בסופו של דבר היתקשרתי שוב, וגם הפעם הובטח לי זיכוי בחודש הבא וכמובן ששוב לא ראיתי אותו. את הזיכוי קיבלתי רק בחודש יוני, חודשיים לאחר שהקו נותק בפועל. יש לי שיחות מוקלטות וכאשר דיברתי עימם שאלתי אותם מיס פעמים האם השיחות מוקלטות ונאמר לי שכן כמו כן ידעתי אותם כי אני מקליטה חלק מהשיחות במכשיר שלי ואף ביקשתי מאחד הנציגים שיחזור על דבריו לגבי "הנציג שבמילואים". האם יש עילה לטביעה נגדם על עוגמת נפש? ואם כן מה סכום הפיצויים שעלי לבקש? אנא עזרו לי. תודה מראש.
|