| אני לקוח עסקי של חברת פרטנר כ4 שנים. לאחרונה מכשירי התקלקל. שלחתי אותו למעבדה של חברת פרטנר ואלו הבטיחו כי כל ה"מוח" של מכשרי יוחלף, מכיוון שאני מבוטח בחברה איני אמור לשלם על תיקון זה, כך גם ענה לי נציג השירות. כאשר המכשיר חזר ראיתי חיוב על התיקון בסך כ-200 ש"ח. כשבוע התעסקתי בהורדת החיוב. שבוע לאחר מכן מכשירי חדל לעבוד לגמרי כאשר הגעתי אל מרכז השירות הבטיחו לי כי שוב יחליפו את ה"מוח" של המכשיר, הסברתי להם שמכשירי הסלולרי הוא כלי עבודתי וזו בעיה חוזרת ואני מוכן לסבול זאת הם הבטיחו מצדם שתיקון זה יסדר הכל. לאחר שהמכשיר חזר חויבתי שוב על התיקון ושוב התעסקתי בזה כשבוע. כשבוע מאוחר יותר מסך המגע שלי לא עבד וחזרתי למרכז השירות, לא הסכמתי לסבול עוד את הגעתי למרכז מספר רב כל כך של פעמים בטווח קצר כל כך וכן הבטיח לי הנציג כי מכשירי יוחלף לחדש ויגיע אלי עם שליח כפיצוי. לאחר חזרתו של המכשיר גיליתי כי הוא אותו מכשיר עם מסך מתוקן ובנוסף חויבתי על התיקון והמשלוח. לאורך כל הדרך וכנגד ההסכם שלנו עם פרטנר לא אפשרו לי לדבר עם נציג לקוחות על כל הנושאים הללו אלא רק עם "איש קשר". בעקבות התקלות המרובות במכשיר שהוא כלי עבודתי נפגעתי כלכלית וגם נאלצתי לרכוש מכשיר נוסף בחנות בסכום של 1600 שח מכשיר זה אמין יותר ומתאים לשימושי. עד לרגע זה אין חברת פרטנר מאפשרת לי לדבר אייתם ישירות, אני דורש מהם לקבל את המכשיר שרכשתי באופן פרטי ללא תוספת תשלום או התחייבות כתוצאה מהתקלות החוזרות, הפגיעה הכלכלית וחוסר יכולת אמתית להתנהל עם מכשירם, אלו מצידם סירבו לבקשה זו מה יש באפשרותי לעשות בנידון? יש כאן אפשרות לתביעה?
|