| שלום לך
לדעתי היה חשוב ביום המקרה לבצע פעולות הנקראות חירום / והוכחה
לצורך טענת הגנה משפטית (מה שנראה שלא נעשה) או במילים אחרות
פעולות הגנת אשם תורם, שהיא הגנה העומדת לרשות הנתבעים בתביעת מזיק/רשלנות ובכוחה להביא לחלוקת האחריות על הנזק, בין התובע, לבין הנתבע ובכך להקטין או לבטל את סכום הנזק /הפיצוי.
-
* האם המכשיר היה במצב של נעילת מקשים/קוד
*האם העברת הודעות sms למכשיר - הגנוב
* האם הגשת תלונה במשטרה/ לברור איכון סלולארי
* האם העברת ביום המקרה פקס' + העתק תלונה מהמשטרה לחב' הסלולאר
*האם העברת ביום המקרה הודעה בכתב או בהתקשרות טלפונית לאחד מסנפי השירות של החברה הסלולארית שפתוחים בשבת. כדוגמת : אום אל-פחם 09:00-19:00או/ סי מול אשדוד שבת: 21:00 – 22:30 כאמור, כל פרוט הסניפים מופיעים באתר החברה הסלולארית.
* האם ביום המקרה העברת פנייה בדואר אלקטרוני - באמצעות טופס הפנייה שבאתר החברה הסלולארית
*האם התקשרת מייד למרכז שירות בינלאומי 333* או 074-7-054033על מנת לחסום את כרטיס ה- SIMלשימוש
* האם התקשרת מייד למוקד שירות הלקוחות 074-7054054, או 054*, כדי לחסום את כרטיס ה-SIM שבבעלותך לשימוש של אחרים, בכדי למנוע שיחות לא רצויות.
* הגיע הזמן להגיע לבכירים אולי הם יתנו פתרון. האם התקשרת ביום המקרה לחברת הסלולאר ישירות כולל השארת הודעה קולית, פקס, ואימייל : חברת פרטנר תקשורת בע"מ רחוב עמל 8 , א.ת אפק, ראש העין 48103
טלפון054-7814888 :פקס054-7814999
* האם התקשרת ללשכת מנכ"ל אורנג' מר דוד אבנר * האם העברת פקס * האם העברת אימייל בהול ישירות למנכ"ל
054-7814455 פקס 03-9054123 'david.avher@ornge.co.il
*
* אל תמהר לשלם, דרוש לראות את פרוט השיחות, בקש לשמוע את עמדת התקנות מפי הנציג המשפטי. בקש לקבל את הוראת השעה של שר התקשורת במקרה שלך, בקש שיציגו בפנייך את פרוט הפעולות שיש לבצע במקרה שלך ביום יום ובשבת, בקש לראות את ההוראות והנהלים המופיעים באתר החברה.
--------------------------
שבת שלום
|