| שלום רב
פניתי לחברת יס לתיקון תקלה באחד מהממיר בצימר שלנו, ביום ו 23/7 בשעה 1300 , נעשו ניסיונות לפתור את התקלה מרחוק במשך כ-15 דקות ללא הועיל, נאמר לי שצריך להחליף מממיר. ביס רצו לשלוח טכני באותו יום בין השעות 17-19 סירבתי, מאחר ואני שומר שבת ולא רציתי שהטכנאי יחלל שבת עבורי. סוכם שטכנאי יגיע ביום א בין השעות 12-14 . ביקשתי שיקדים מאחר ואני צריך לצאת וכן שהתיקון יתקיים לפני הגעת האורחים לצימר. בסמוך לשעה 14 הודיעו לי שטכנאי יתעכב וניתן להמתין לו בין 14-16 סירבתי וקבענו למחר בין השעות 16-18. המקרה חזר על עצמו ובסוף מועד ההגעה הודיעו לי שהטכנאי יתעכב וניתן להמתין להגעתו בין השעות 18-20 . גם סירבתי וקבענו ליום המחר בין השעות 09-11 בקשתי שלא יעכבו אותי והיה חשוב גם התאום עם האורחים. המקרה חזר בשלישית הפעם הטכנאי התקשר בסמוך לשעה 11 ואמר שהוא יוצא מראש פינה כלומר כ-30 דקות נסיעה. נזפתי בנציגי יס אך מחוסר ברירה קבלתי את הטכנאי בשעה 11:25 . הפעם דרשתי פיצוי מחברת יס ונציגה מטעם החברה בשם קרן ספרה לי שיש תקלות רבות ועומס עבודה ומטעמי ביטחון היא מנועה מלפרט. הסברתי שאיני מוכן לעבור לסדר היום. הוצע לי פיצוי 3 סרטים. כמובן שדחיתי ודרשתי פיצוי כספי אמיתי על ההטרדה של האורחים ועל כך ששלושה ימים נאלצתי לשנות את תוכניותי ולהמתין בבית.
כיצד מתמודדים משפטית עם המקרה.
בברכה ישי
|