| פניתי לסלקום כדי לברר אודות תשלום שנגבה מכרטיסה האשראי. התברר לי כי התשלום הוא דמי מנוי על קו שנגנב לפני מספר שנים. לטענת סלקום, הם אמנם סגרו את הקו אבל לא ביטלו אותו ולכן אני ממשיך לשלם דמי מנוי - מכיוון שלא ביקשתי במפורש לבטל. הוסבר לי כל מבחינת סלקום, הם יגבו את הכסף לנצח, כל עוד אני לא מבטל את הקו. לטענתי כי ביקשתי לסגור את הקו ולבטלו כאשר דווחתי על גניבה, נאמר לי כי הם רק חסמו את הקו אבל לא ביטלו אותו. כל האירוע מאוד לא סביר מבחינתי מכיוון שלא התשתמשתי בקו מאז והתייחסתי אליו כמבוטל. מה עלי לעשות במקרה כזה? תקופת ההתחייבות הסתיימה כ-7 חודשים לאחר הודעה על הגניבה, והם המשיכו לגבות דמי מנוי על קו לא פעיל לחלוטין. בתודה מראש.
|