| שלום רב,
לפני כחודש סעדתי במסעדה, כשלפתע בסלט שלי הייתה חתיכה של חרסינה ובלי שראיתי אותה בזמן לעסתי אותה ושברתי שן וסתימה.
מנהל המקום נתן לי את הטלפון שלו וביקש שאטפל בשן ואקבל החזר.
למרות הכאב והרגישות הרבה שהרגשתי באיזור, הרופאה שלי התפנתה לטפל לי בשן השבוע.
בשיחה איתו הוא ביקש שאביא לו חשבונית רק אחרי הטיפול, וכשהתקשרתי עם החשבונית ביד (על סכום מצחיק יחסית למקרה- פחות מ-450 ש"ח...) הוא אמר שיעביר את החשבונית לביטוח ורק אז אוכל לקבל מהם את הכסף. הואיל ולא אני היא זו שעומדת מול הביטוח אלא הוא, ביקשתי את הכסף במקום, והוא אמר שהוא צריך לדבר עם רואה החשבון שלו והביטוח ושבכל מקרה לא אוכל לקבל את הכסף מיד. תשובותיו והתייחסותו נראו לי כנסיונות למשוך זמן והרושם שנוצר אצלי הוא שלא אקבל בזמן הקרוב את הכסף.
מה אני יכולה לעשות במקרה כזה? האם באמת איני יכולה לקבל את הכסף במקום? ואולי בכלל יש כאן עילה לקבל יותר מפאת מפח הנפש וההתייחסות מצידו?
לתשובתכם המהירה אודה!!
|