| אני וחברתי היינו אמורו לטוס ב 18.4 לפראג ל 3-לילות, אך עקב האפר הוולקני בוטלה טיסתנו, לאחר יומיים קיבלנו טלפון מנציגי חברת התעופה שאמרו לנו שאנחנו יכולות לטוס, אך מקצרים לנו את זה ל-2 לילות, כמו כן, באותה תקופה שדה התעופה בפראג נפתח ל 48 שעות בלבד ותאריך החזרה היה אמור להיות אחרי ה 48 שעות הללו-כך שלא ידענו האם באמת נוכל לחזור וכמה זמן תימשך תופעת האפר-לאור כך סירבנו לטוס- ונאמר לנו שאם לא נטוס נפסיד את כספינו ואת החופשה,לאור זאת, ניסנו לבטל את העסקה דרך חברת האשראי שלנו, אך קיבלנו החזר כספי חלקי-רק על מה שעדיין לא שולם,ועל תנאי- והתלבטנו האם לתבוע, פנינו בינתיים למועצה לצרכנות ששלחה מכתב לחברת התעופה, ובעוד אני מתלבטות לבי התביעה ,נציגי החברה התקשרו ואיימו לתבוע אותנו על חוב שלא שולם במלאו- מה לדעתך עלינו לעשות כעת?
יש לציין, שהעסקה נעשתה דרך האינטרנט והחברה שביצעה איתנו עסקה מתנערת מאחריות ומפנה אותנו לספק התעופה-שגם הוא מתנער מאחריות.
קרן
|