| שלום רב,אתמול בערב (20:00) ביצעתי עסקת ניוד קו מסלקום לאורנג'+ רכישת מכשיר של אורנג'. כל זה נעשה בדוכן של אורנג' בקניון, לאחר שמזה כמה ימים אני משווה בין תכניות שונות של אורנג' מול סלקום. ההצעה של סלקום, נכון לאתמול בערב, היתה גבוהה יותר ולכן ביצעתי ניוד.הניוד בפועל בוצע רק היום בשעה 19:00 (כמעט 24 שעות חלפו), כאשר החל מהיום בבוקר אני מתקשרת ללא הרף למוקד השירות של אורנג' והן לנציג המכירות שביצע את העסקה, ומבקשת להקפיא (לעצור זמנית) את הניוד, וזאת משתי סיבות: 1-סלקום מוכנים להציע לי חבילה משתלמת יותר כדי שלא אנייד, וכך לא אצטרך לשלם קנס גבוה על ניתוק. 2-המכשיר שקניתי לא משהו בכלל ואני מאוכזבת ממנו (אציין כי בנק' המכירה אין אפשרות "לשחק" ולראות את הפלאפונים בפעולה לפני הקנייה. את כל הנ"ל אמרתי לנציגי אורנג' השונים עמם דיברתי- ללא הועיל. טענו כי לא ניתן לבטל העסקה, וגם לא להקפיא הניוד, וזאת אפילו שלא חלפו 24 שעות והניוד כלל לא הושלם. בסלקום טוענים שאורנג' משקרים. גם מכרה שלי, עובדת אורנג', טוענת שאפשר לבטל/להקפיא ניוד. מה אפשר לעשות??? הם לא מוכנים לשמוע והנציג מכירות מסנן אותי מאתמול. הוא רק שלח לי SMS בו הוא טוען שלא ניתן להקפיא ניוד. האם זה חוקי כל ההתנהלות הזו?
|