| התחייבתי לתכנית של פרטנר לשלוש שנים - התכנית כללה תשלום עבור מכשיר סלולרי חדש וכן עבור דמי ביטוח. כעבור שנה, המכשיר לא עובד, ואין ביכולתה של פרטנר לתקנו. לדבריה, מדובר בפגם יצרן, ועל כן אינה מחוייבת בדבר. עם זאת, היא הציעה "לשדרג" את המכשיר, בתוכנית שמיטיבה מעט מעט ל"שידרוג" של לקוח רגיל, אולם הדבר דורש התחייבות נוספת ל-3 שנים. כמו כן, תנאי ההצעה אינם מוצאים חן בעיני, שכן הם מציעים לי לבחור מבין מספר קטן של מכשירים שאינם חדישים. אציין גם שזו הפעם השנייה שאינם מצליחים לתקן מכשיר שנרכש אצלם ובגין ליקוי זה מנסים (ובפעם הראשונה אף מצליחי) לשכנע אותי לשדרג. האם בית משפט לתביעות קטנות מתאים במקרה זה?
|