| שלום רב,
אנסה לספר די בקצרה... קיבלתי הודעת SMS מחב' אוראנג' שהצטרפתי לשרות קבלת חשבונית במייל במקום הדואר. כמובן שלא עשיתי שום פנייה יזומה מצידי, ולכן פניתילשרות לקוחות על מה מדובר. בבירור מול שרות לקוחות נציגת השרות חזרה אינספור פעמים וטענה לא נכנסת לאתר? לא ביצעת שינוי בחשבונית? טענתי שלא. לאחר בירור והמתנה של 10 דק' מול "הגורמים הרלוונטים", הנציגה חזרה אלי וטענה שאני הגעתי למרכז שרות פרונטלי של אוראנג' בנתניה וביצעתי את השינוי. ישר הכחשתי בתוקף וטענתי שכל היום הייתי בעבודה ולא יכלתי לעשות שום שינוי ובכלל אני תושבת המרכז, ואין לי שום סיבה להגיע לאזור השרון, שיש לי מרכז שרות בתל אביב
הנציגה טענה שהיא תעשה ברור נוסף ותחזור אלי. לאחר כשעה התקשרה אלי נציגה נוספת וישר האשימה אותי "את לא זוכרת שדיברנו בטלפון?" את לא זוכרת שביקשת לעבור והיה רעש מעבר לקו ?
ישר התעצבנתי ועניתי לה, איך זה הגיוני שמקודם הנציגה הראשונה טענה שהגעתי למרכז שרות והשינוי נעשה פרונטלי ופתאום נציגה אחרת אומרת שהשינוי נעשה טלפוני ? הנציגה טענה אה ..כנראה היא התבלבלה אבל זה מה שביקשת
טענתי בפניה שאני דורשת שיחת הקלטה לשמוע אותי אומרת במפורש שאני ביקשתי לקבל את החשבונית במייל במקום בדואר
לאחר שבועיים חזרה אלי מנהלת מוקד שרות לקוחות לאחר בדיקה מקיפה טענה שכנראה חלה טעות אנוש, וכדי לפצות אותי היא תוכל לתת הנחה בשיחות בתנאי שלא אתבע את חב' אוראנג בכל דרך שהיא , כיוון שציינתי בפניה שפניתי למועצה לצרכנות ומשרד התקשורת.
אני בכל אופן פניתי למועצה לצרכנות לבירור העניין וטרם התקבלה תשובה רשמית מחב' אוראנג למועצה לצרכנות
רציתי לדעת :
1. האם זה חוקי מה שחב' אוראנג' עשתה ? האם יש אפשרות לתבוע אותם?
2. מה יכולה לעשות המועצה לצרכנות בנידון ?
|