אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

מוזמנת להכנס

  • עוגמת נפש
    כועסת | 17/06/2010 22:48

    בחודש נובמבר 2009 רכשתי מיטה מחנות של רשת אלקנטרה. לאחר פחות מחודש המיטה נשברה ונגרם לה נזק המחייב תיקון. פניתי לרשת מחודש דצמבר 2009, היום ולאחר 6 חודשים הם עוד לא הגיעו לתקן. לאחר אין ספור טלפונים ופניות מצידי, 3 פעמים בהפרש של חודשים הם מתקשרים להודיע שהם מיגיעם, אני מתאימה את סדר היום שלי למועדים שקבעו, משנה תוכניות ודוחה אחרות, ובשלוש הפעמים לא הגיעו ואף לא טרחו לבטל או לתת סיבה להתנהגות זו. אני נורא מוטרדת מעניין זה ומרגישה שמזלזלים בי למרות זכותי המלאה לקבלת שירות מהם מאחר ויש אחריות על המוצר לשנה. שאלתי היא אם יש בפורום עו"ד שיואיל בטובו לכתוב להם מכתב חריף ואף לתבוע על עוגמת נפש, אין לי צורך כסף, אני פשוט רוצה שיידעו מה זה לזלזל באנשים, זאת ולמרות שהמשכתי לשלם אחרי הנזק שנגרם למיטה. אני כועסת מההתנהלות המעליבה שלהם שעברה כל גבול. התוכלו לעזור?

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • מוזמנת להכנס
      מישהו | 18/06/2010 18:43

      שלום רב, המקרה שאת מתארת מצדיק הרבה מעבר למכתב מעו"ד. ראשית, להפנות מכתב למועצה לצרכנות ודחיפות על מנת שהחבר'ה שם ייקבלו על הראש וייתנו על כך את הדין. אני חושב שאת צריכה להגיש תביעה על כל הנזקים אשר נגרמו לך ולהוסיף על כך עוגמת נפש למען ייראו וייראו. במידה ואכן חש לך תיעוד בגין כל השתלשלות העניינים, אני לא רואה כל סיבה כי לא תזכי ותפוצי בהתאם. מכתב מעו"ד אינו מספק במקרה זה,עליך לפעול הרבה מעבר גם בכדי למוע מקרים כאלה בעתיד בגין לקוחות אחרים, עם סבלנות וטיפול נכון,תוכלי להשיג תוצאות יפות ובהחלט לתת להם בראש! בהצלחה

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק