| בחודש נובמבר 2009 רכשתי מיטה מחנות של רשת אלקנטרה. לאחר פחות מחודש המיטה נשברה ונגרם לה נזק המחייב תיקון. פניתי לרשת מחודש דצמבר 2009, היום ולאחר 6 חודשים הם עוד לא הגיעו לתקן. לאחר אין ספור טלפונים ופניות מצידי, 3 פעמים בהפרש של חודשים הם מתקשרים להודיע שהם מיגיעם, אני מתאימה את סדר היום שלי למועדים שקבעו, משנה תוכניות ודוחה אחרות, ובשלוש הפעמים לא הגיעו ואף לא טרחו לבטל או לתת סיבה להתנהגות זו. אני נורא מוטרדת מעניין זה ומרגישה שמזלזלים בי למרות זכותי המלאה לקבלת שירות מהם מאחר ויש אחריות על המוצר לשנה. שאלתי היא אם יש בפורום עו"ד שיואיל בטובו לכתוב להם מכתב חריף ואף לתבוע על עוגמת נפש, אין לי צורך כסף, אני פשוט רוצה שיידעו מה זה לזלזל באנשים, זאת ולמרות שהמשכתי לשלם אחרי הנזק שנגרם למיטה. אני כועסת מההתנהלות המעליבה שלהם שעברה כל גבול. התוכלו לעזור?
|