אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

עוגמת נפש ארוכה ומייגעת מול אורנג'

  • עוגמת נפש ארוכה ומייגעת מול אורנג'
    רן פרץ | 13/05/2009 16:15

    אני מעוניין להגיש תביעה כנגד חברת אורנג' בעקבות המקרים הבאים: 1.אתמול פניתי למרכז שירות הלקוחות של אורנג' בעקבות חיוב שהתווסף לחשבונית החודשית בשל טעות של החברה, כ882 שקלים פרושים ל36 תשלומים! החברה גבתה תשלום ראשון שמיד העיר את תשומת ליבי, פניתי למרכז שירות שם הובטח לי שהזיכוי יופיע בחשבונית הבאה ובמקום זיכוי, חייבו אותי על התשלום השני! לאחר כ4-5 שעות שיחה עם מנהלי שירות לקוחות טלפוני, שוחחתי עם נציגה שהבטיחה לחזור אלי בתוך מספר שעות ועד לשעה 16 לכל המאוחר עם תשובה סופית. לאחר שלא פנתה אלי חזרה, התקשרתי שוב ברבע ל18, נציגה אחרת ענתה לשיחה וטענה שלא מוצאת תיעוד לשיחה וכי היא מעוניינת לפתור איתי את הסוגיה, תוך כדי שאני מספר לה שוב את המקרה, טענה שמצאה את התיעוד לשיחה והיא תחזור אלי בתוך שעה מכיוון שהנציגה הקודמת כבר מטפלת בנושא. בלית ברירה הסכמתי. לאחר כשעתיים התקשרתי שוב לשירות הלקוחות, כמובן- אף אחד לא יצר עימי קשר. דיברתי עם נציג ובקשתי ממנו לסיים את הנושא. הנציג שוב טען שאינו רואה תיעוד לשתי השיחות הקודמות. בשלב זה דרשתי לשוחח עם מנהל שירות בחברה. הנציג טען שהדבר לא אפשרי מכיוון שאין מנהל במשמרת כרגע. כעסתי ואמרתי שהדבר לא אפשרי ואני דורש לשוחח עם מנהל עכשיו!. הנציג טען שלא יוכל להעביר אותי למנהל לפני שיברר "מדוע לא יצרו איתי קשר בנוגע למדוע לא יצרו איתי קשר בנוגע לתלונה" לאחר ויכוח בן 20 דקות הוא העביר אותי למנהלת השירות. מנהלת השירות שוב לא פתרה את נושא החיוב והציעה לזכות אותי בסכום שנלקח מחשבון הבנק - רק דרך החשבונית. שוב בקשתי לדבר עם מנהל אחראי או לקבל את ההצהרה הזו בפאקס או לחילופין לקבל חשבוניות לגבי ההעברה וההפקדה בחשבונית. הנציגה בדקה את הנושא וחזרה לשוחח עימי בתשובה שהדבר לא אפשרי בכלל. בקשתי לדבר עם האדם עימו התייעצה לגבי הנושא-עם אחראי המשמרת. הנציגה השתהתה לרגע וטענה שאין זה אפשרי. שאלתי מדוע, והיא אמרה שזה לא אפשרי מכיוון שהתייעצה עם עצמה!!! במשך ההתייעצות חיכיתי מספר דקות עם צליל המתנה והיא טוענת שהתייעצה עם עצמה. דרשתי שוב לשוחח עם המנהל שמעליה והיא טענה במילים אלו "אני לא משחקת אתך משחקים, אתה יכול להמתין עד מחר". בסוף השיחה היא הסכימה להעביר אותי למנהל, המתנתי מעל 25 דקות על הקו, תוך כדי ההמתנה נשלח אלי SMS המציין את מספר הפניה שלי, והשיחה נותקה. שיחה זו כשלעצמה היתה בת שעתיים שלמות!!! למחרת (היום) התקשרה אלי מנהלת שירות נוספת באותו דרג של הקודמת. וזו הסכימה בתור "מחוות שירות" להחזיר את כספי לחשבון הבנק ולא בתור זיכוי לשימוש באורנג'. 2.לעומת המקרה הקודם, ב8.4.09 ניתקתי אחד מקוי הטלפון שברשותי מהחברה והובטח לי שהקו נותק וכי לא יופיע חיוב בגינו מעתה ואילך. למרבה הפלא בחודש האחרון הופיע חיוב בגין המכשיר. לאחר ויכוח של כחצי שעה עם מנהל בכיר (מעל מנהלי שירות לקוחות) המנהל לא הסכים להחזיר את התשלום שנגבה שוב, בטעות- לחשבון הבנק אלא רק בתור זיכוי. כעסתי מאד וציינתי בפניו שזו עבירה פלילית לדעתי, לקחת כסף מחשבון הבנק שלי ולהמיר אותו לתלוש שימוש ברשת אורנג'. המנהל הבין את הדימוי הפשוט אך סרב להחזיר את הסכום לחשבון הבנק אלא רק בתור זיכוי. 3.בעבר רכשתי מכשיר דרך הטלפון, סוכם שיגיע אלי שליח בתאריך מסויים וימסור לידי את המכשיר. במשך היום בו היה אמור להגיע המכשיר, לא יצרו עימי קשר וכשאני יזמתי שיחה בשעת צהריים- מסרו לי כי הדבר לא אפשרי וכי אין שליחים שיוכלו להביא לידי את המכשיר. כעסתי נורא ודרשתי שישלחו לי אותו מיד בכל דרך או שיבטלו את העסקה. אורנג' סרבו לבטל את העסקה ואמרו שיצרו איתי קשר רק למחרת לצורך המשלוח. למחרת בערב המכשיר הגיע- ומסרו לידי את המכשיר. כשהשליח הפעיל את הקו הוא איכשהו בלבל בין כל כרטיסי הסים שברשותי ושלושת מכשירי הטלפון פשוטו כמשמעו- החליפו מספרים ביניהם. שוב פניתי לשירות הטלפוני שטען שהתקלה תתוקן מיד בתוך שעה. כמובן שהיא לא תוקנה בתוך שעה ונאלצתי להתקשר שוב- אז בקשתי להמתין עד שהנושא יוסדר סופית וכך היה. כשהנציג הסדיר את הקוים חזרה, הוא הציע לתת לי פיצוי ואכן נתן לי פיצוי- תושבת לרכב וכרטיס זיכרון למכשיר. הגעתי לנקודת שירות של אורנג' עם מספר הפנייה ואלו טענו שאין להם במלאי את אף אחד מאלו. לעומת זאת, באותה נקודת שירות בדיוק, עמד מוכר אביזרים לבוש במדי אורנג' עם דלפק מלא אביזרים של אורנג'. הנציג הטלפוני שמסר לי את הפיצוי טען שאוכל לרכוש מכספי שלי את כרטיס הזיכרון והתושבת לרכב ולשלוח חשבונית לאורנג', והסכום אותו שילמתי יופיע כזיכוי בחשבונית הבאה שלי.הסכמתי לעסקה בתמימות ומסרתי לאחר מהנציגים בתחנת השירות עותק מהקבלה אותה שלח למשרדי החברה וטען שכבר בחשבונית הבאה יופיע הזיכוי. בחשבונית שלאחר מכן לא הופיע שום זיכוי, התקשרתי לברר, טענו שקרתה טעות והזיכוי יגיע בחודש הבא. גם בחודש שלאחר מכן לא הופיע זיכוי ושוב התקשרתי לברר. שוב טענו שקרתה טעות והסכום (200 שקלים) יוחזר לי מיד בחשבונית הבאה. שוב למרבה הפלא בחשבונית הבאה לא הופיע זיכוי, אך בין חשבונית זו לזו שאחריה נשלח מכתב המזכה אותי על סך של 170 שקלים (במקום 200 שהובטחו לי). מיותר לציין את מספר השעות האסטרונומי שהשקעתי במירוץ לצדק מולם בתקרית זו. האם מקרים אלו כשלעצמם מהווים עילה לתביעה? האם יש דרך להעתיק מאורנג' את תיעודי השיחות שלנו? אם יש כאן עילה לתביעה, מה הסכום אותו אוכל לדרוש במקרה שכזה? תודה רבה על העזרה ומצטער על הזמן היקר, רק תיאור המקרים אורך זמן רב!

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
  • פורום צוואות וירושות 26/04/2024 | 14:29 הערת אזהרה לשינוי צוואה אחי בן 48, גבר גרוש בעל דירה משלו. יש לו ילד אחד שנמצא בחזקת אימו והילד כלל לא בקשר איתו. אחי לוק...
  • פורום דיני נזיקין 26/04/2024 | 13:35 שאלה דחופה תבעתי קרן פנסיה: בית הדין הוציא החלטה שעל הקרן להעביר אליי את כל הדוחות השנתיים בשנות חברותי...
  • פורום דיני ביטוח 26/04/2024 | 13:31 שאלה דחופה תבעתי קרן פנסיה: בית הדין הוציא החלטה שעל הקרן להעביר אליי את כל הדוחות השנתיים בשנות חברותי...
  • פורום צרכנות | תביעות קטנות 25/04/2024 | 14:37 סחר מרחוק השאלה בנושא סחר מרחוקקניה באינטרנטבאמצעי תווי קניהיש פטור מהחזר כספי?ניתן לתת רק זיכוי?
  • פורום נדלן ודיני מקרקעין 24/04/2024 | 23:55 אחריות המוכר vs. תחזוקת הקונה שלום,האם בשנות האחריות (אחרי שנות הבדק), אי טיפול בדירה לפי הוראות התחזוקה והשימוש בחוברת שנמסרה ...
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק