| בס"ד. לפני כחודשיים הזמנו סלון מחנות רהיטים, כאשר בחרנו דגם ובד והם התחייבו לספק את הסלון תוך שבועיים עד חודש. בזמן שהותנו שם בדק המוכר עם ספק הבדים את הימצאותו של הבד המבוקש ואמר שהוא קיים וההזמנה תצא לפועל. לאחר כ3 שבועות, התקשר המוכר וסיפר שהייתה בעיה עם הבד והוא לא נמצא במלאי יותר, לכן צריך להזמינו מחו"ל, או שנבחר בד חדש. אנחנו אנשים עסוקים ואין לנו זמן להטרטר שוב לכל מיני חנויות, מה גם שאהבנו את הבד ובחרנו אותו בקפידה, החלטנו שנקבל את מה שהזמנו. המוכר אמר שזה יקח עוד זמן רב, יכול להיות עוד חודש ואנחנו ביקשנו לקבל פיצוי על העיכוב הגדול. באותו זמן אמר בעל החנות שנפוצה ואנחנו המשכנו לחכות לסלון. היום, כעבור חודשיים מאז ההזמנה, התקשר בעל החנות שהסלון מוכן וכשדיברנו לגבי הפיצוי הוא התנגד לכך שצריך לפצות על העיכוב וטען שהיינו יכולים לבחור בד אחר. מה אומר החוק במקרה הזה? האם לא מגיע לנו פיצוי על הפרת ההסכם והעיכוב הארוך באספקה?
נשמח לעצה בנושא- מה עלינו לעשות? תודה ויום טוב.
|