| שלום,
ב 9.8 הזמנתי באחת הרשתות סלון שעלותו 20,000 ש"ח (שולמה מקדמה בסך 5000 ש"ח). אספקת הרהיט הינה תוך 3 חודשים (יבוא מאיטליה). היום, חודש לאחר ביצוע ההזמנה, יצרתי קשר עם שירות לקוחות על מנת לבדוק את הסטאטוס. אך נמסר לי כי לא ניתן לייצר סלון כפי שסוכם (שירטוט ופירוט מידות מופיעים בחוזה שחתמתי עם החנות), ועלי להגיע לסניף. איני מעוניינת לבטל חוזה, אלא לבצע שינויים טכניים. כ"כ ברצוני לדרוש פיצוי כספי. במקרה ואצטרך להגיע לבית משפט לתביעות קטנות אודה אם יצויין מהו הסכום הסביר במקרה כאמור?
|