| שלום,אני מקווה שזה המקום הנכון לפנות אליו, ואם לא אשמח אם תכוונו אות.. בנובמבר 2008 פניתי לאחת החברות הידועות שמספקת שירותי אינטרנט על מנת להתחבר. ביררתי את המחירים ותנאים והחלטתי לסגור את העסקה. אבל רק בתום השיחה( אחרי שנמסרו פרטים ומס' כרטיס אשראי) נציג הוא אמר לי שאני צריכה עצמאית לצור קשר עם חברה שעושה תשתית ולקבוע איתם . ביקשתי מהנציג להקפיא את העסקה עד שאקבע את התאריך . תאריך הקרוב שהיה לחברה שמספקת תשתית היה רק בעוד חודש וזה לא סיפק אותי, לכן ביקשתי מהם לבטל את העסקה. בחברה ביטלו לי באותה שנייה . כשהתקשרתי לחברת אינטרנט הופטעתי לגלות שאין לי אפשרות לבטל את העסקה. שיחות רבות וארוכות עם נציגים לא עזרו והנושא נשאר בטיפול וב"אוויר". כייון שטסטתי למשפחה שלי בחו"ל שחכתי מהנושא עד שלפני חודש הגעתי לבנק כדי להחזיר את הכרטיס אשראי הישן שלא היה שימוש בו זמן רב והוא שכב אצלי בבית וגילינו שאני מחוייבת כל חודש ע"י החברת אינטרנט הזו. התקשרתי למוקד שירות לקוחות ושוחחתי עם מנהל(!)שירות לקוחות שבתגובה אמר לי( אני מצטטת) שמבחינתם מהרגע שמסרתי את המספר כרטיס אשראי אין לי שום זכות(!) לבטל את העסקה! אפילו שמעולם לא השתמשתי בשירותי חברה ולא חתמתי על שום חוזה בפועל ואני לקוחה ללשהם "ועוד איך". ושאופציות היחידות שיש לי זה או להעביר בעלות על מנוי למישהו אחר או לשלם כנס על התנתקות !על כל בקשותי להעביר לי מסמכים כלשהם קיבלתי סירוב מבלבד הפירוטי עסקה הטלפונית שהוא אמר שמפקסס לי ולא פיקסס עד שביקשתי את זה יום למחרת מנציג אחר.האם כל מה שקרה /קורה חוקי? חשוב לציין שכשהתקשרתי הייתי בטוחה שהייתה טעות ובסך הכל רציתי שינתקו אותי ואפילו לא ביקשתי זיכויי על כל החודשים שחוייבתי, אבל אחרי שיחה הזו אני מעוניינת לתבוע את החברה הנ"ל.אשמח מאד לייעוץ . ואם זה מסובך מדי אז למי אני יכולה להגיע לייעוץ אישי בנושא .בתודה מראש,מריה
|