| שלום רב,לפני כ 3 חודשים הגעתי לסניף הבנק שלי על מנת לסגור את החשבון בנק, איפסתי את החשבון וחתמתי על הטפסים הרלוונטיים המורים על כך שביקשתי לבטל את החשבון,נאמר לי שלאחר כשבוע אני אקבל בדואר מכתב רשמי המודיע כי החשבון נסגר,מסיבה שאינה ברורה לי, המכתב לא הגיע גם לא כעבור חודש לאחר מועד סגירת החשבון, התקשרתי לסניף ואמרו לי שהחשבון כבר סגור ושאני בטח אקבל את המכתב בקרוב,עבר עוד חודש, ולתדהמתי גיליתי שאני עדיין יכול להיכנס לחשבון שלי דרך האינטרנט, דבר המעיד כי החשבון עדיין פתוח,הגעתי לסניף שוב על מנת לברר מדוע החשבון לא נסגר,הבנקאי הסביר לי שהחשבון כבר סגור, אבל הוא לא ידע להסביר מדוע אני עדיין יכול להתחבר דרך האינטרנט לחשבון,ביקשתי לקבל אסמכתא המעידה כי החשבון סגור והבנקאי הדפיס לי דף מהמערכת הבנקאית המעיד כי החשבון כבר סגור, עברו מאז עוד מספר שבועות ואני עדיין יכול להתחבר דרך האינטרנט, יותר מכך, התבקשתי להחליף סיסמא והצלחתי לעשות זאת בהצלחה,יש לציין שאיני מסוגל לבצע פעולות דרך האינטרנט (אני מקבל הודעה שהתקבלה שגיאה),אך אני לא מרגיש בנוח שלא קיבלתי מכתב רשמי שהחשבון נסגר בתאריך X מיוזמת הלקוח, ובוודאי שאיני מרגיש בנוח שאני עדיין יכול להתחבר לחשבון דרך האינטרנט... דבר המעיד כי באיזשהוא מקום החשבון לא נסגר באופן סופי..ברצוני לדעת האם הבנק מחוייב לספק לי מכתב רשמי המעיד בצורה רשמית כי החשבון נסגר לבקשתי בתאריך הרלוונטי?או שעליי להסתפק בדף שהדפיסו לי מהמערכת הבנקאית שלהם?תודה
|