| שלום רב שוב,
בלי קשר לשאלתי הקודמת, להלן פרטי מקרה, אשמח לחוו"ד.
ניגשתי לפקידה המטפלת בי (ס.מנהל סניף) וביקשתי לשנות את החשבון שלי לחשבון סטודנט (הצגתי תעודת סטודנט כמובן). לאחר ששינתה, התבקשתי לחתום על טפסים. כאשר ניגשתי לחתום, אני רואה שהפקידה כנראה בשל טעות קישרה לחשבון שלי בעלים נוספים (מישהי בשם זהה לשלי אך עם שם משפחה שונה ות"ז שונה). הערתי לה על טעותה וכעבור חצי שעה ולאחר התייעצות עם תמיכה היא תיקנה את טעותה - נאלצה לפתוח לי חשבון מחדש - החתימה אותי על טפסי פתיחת חשבון והביאה לי חוברת של פתיחת חשבון חדש.
ברשותי המסמכים השם השגוי של הבעלים שצירפה לחשבון וכן הקלטה המתעדת אותה בשיחה עם התמיכה ומספרת שמחקה אותי מהמערכת, שיש שם אחר על החשבון וכולי.
לא נפגעתי כספית מהטעות הזו. האם בכל זאת יש עניין לתביעה כלשהי כלפיי בנק הפועלים?
לתגובתכם אודה.
בברכה.
|