| שלום הייתי לקוח בזק ועברתי לחבילה של הוט "טריפל" , כמובן שהתקשרתי להודיע שאני עובר וברצוני לסגור את השירותים שלי בחברה (אינטרנט + טלפון) , הם הודיעו לי שאם ברצוני להמשיך את אותו מספר עלי לשלם אחזקה על סך 24.90 ש"ח , אמרתי להם שאין בעיה . והם מבחינתם אמרו שהכל נסגר . יום אחד בדקתי תדפיס בבנק וראיתי שנגבה מימני כ 5 חודשים , כל חודש 195 ש"ח מבזק . התקשרתי לשאול מה פשר העניין ... הם הודיעו לי שזה על חבילת אינטרנט + דמי אחזקת קו צינתי לה שאני בעצמי התקשרתי לנתק איך זה יכול להיות ? היא הודיעה לי שיש לי התחיבות על חידוש חבילה (שלא חידשתי כלל) . עד תאריך 15/11/10 . הודעתי לה שאין בכוונתי לשלם ואם אצטרך אני מתכוון גם לתבוע את החברה (בזק) , שמה אותי על המתנה ואז חזרה אלי וציינה כך " מצטערת אתה צודק נפלה טעות אחד הנציגים כנראה חידש לך את המנוי " שאלתי אותה : איך זה יכול להיות שנציג מאשר לי חבילה בלי לשאול אותי בכלל אם אני מעוניין ? ושאני רוצה לדבר אם אותו נציג , אמרה שהיא לא יכולה לדעת מי זה , כי זה לא מצויין ובזק החליטו לפצות אותי על אותה תקופה בסכום של 1000 ש"ח כולל מע"מ על כל החיובים שנגבו מימני . אמרתי לה אוקי תודה רבה . מתי זה יגיע ? ענתה ב 16/11/10 , ישלח לך צ'ק לחשבון . באמת חיכתי לקבלת הצ'ק הגיע תאריך 17/11/10 (אתמול.) לא הגיע כלום .. התקשרתי לשאול מה קורה אם זה , ענתה לי נציגה שהיא לא יודעת על מה מדובר ותחזור אלי מחר (היום 18/11/10 ) , באמת חזרו אלי הבוקר ואמרו שהם לא יודעים עם מי דיברתי ואותה נציגה אין לה סמכות לקבוע דבר כזה והם מוכנים לשלם רק 652 ש"ח . עכשיו השאלה שלי כזו . האם אני יכול לתבוע אותם על כך ? 1. על כך שהם החליטו על דעת עצמם לעדכן לי חבילה במחיר של כ 180 ש"ח לחודש , מבלי לשאול אותי / להודיע לי על כך ? 2. על כך שהם התחיבו לשלם לי סכום מסויים ולאחר מכן החליטו לקצץ אותו ? מצפה לתשובה במהרה אלרואי
|