| שלום רב,
רכשתי לאחרונה מכשיר סלולרי מתקדם בעלות של 3600 ש"ח.
לאחר כשבוע שהיה ברשותי,מלצרית במסעדה בה סעדתי שפכה רוטב על המכשיר.המכשיר ניתן לתיקון במעבדת השירות של החברה הסלולרית ולאחר יומיים חזר לידיי. האבחנה היתה שהוא טוטאל לוס כלומר, הינו סובל מנזקי לחות ומים-נזק שאינו בר תיקון במכשיר הספציפי הזה אך המכשיר עדיין עובד.כלומר,לא ידוע מתי יחליט לשבוק חיים.
מנהל המסעדה הבטיח כי אפוצה במכשיר חדש אך מאז הוא קצת מתנדנד.
האם הצדק איתי?אינני מעוניינת בפיצוי מעבר למגיע לי: מכשיר חדש ותקין מהחברה הסלולרית בה אני חברה.האם עליי להחזיר את המכשיר ה"פגום" על מנת לקבל מכשיר חדש?
מה עליי לעשות???
|