| שלום רב,
לפני כשלושה חודשים לערך ניידה אישתי את מכשיר הפלאפון שלה מחברת םלאפון לחברת אורנג' .
למרות שהוסכם על סכום מסוים החלה החברה לגבות סכומים כפולים מכרטיס האשראי שלה.
כל פנייתנו לחברה נענו בגסות רבה, נציגים הבטיחו תשובה וכלל לא חזרו אלינו.
פעמיים נשלחנו על ידי נציגי השירות לחנות עצמה כדי לבדוק את העניין ולמרות שאמרו לנו שהעניין יטופל החיובים המשיכו לרדת זה חודש שלישי ברציפות.
מאחר וראיתי וחוויתי את הזלזול מחברת אורנג' שלחתי מכתב התראה מנומק וארוך הכתוב בשמי המבקש טיפול מיידי בבעיה, ביטול העסקה, פיצוי והוצאות שכר המכתב (כ-200 שקלים).
שעה קלה לאחר שיגור המכתב התקשרה אלי מנהלת שירות לקוחות ואמרה שאנחנו צודקים ויזכו אותנו על הסכומים העודפים ששילמנו.
עם זאת, הנציגה אלא מוכנה לשלם את סכום שכר הטרחה עבור כתיבת המכתב ומציעה פיצוי קטן מאוד עבור שרשרת האירועים ואינה מסכימה לבטל את העסקה.
כל שרשרת מחדלי החברה מתועדת אצלי כולל מספר הפניות ושמות הנציגים,
האם יש טעם לתבוע הוצאות שכר טרחה עבור המכתב? לפנות לתביעות קטנות? אשמח לעצות ממבינים ומנוסים ממני.
|