| תיאור התפקיד: תכנון, ארגון והפעלת כל פעולות הלשכה המשפטית של העירייה. ייעוץ משפטי לראש העירייה ולסגניו, לסגל המנהלי הבכיר ולעובדי העירייה, למועצת העירייה ולוועדותיה בכל פעולותיהם ובכל עניין, הדרוש למילוי תפקידי העירייה, לפי כל דין. מתן תוקף משפטי לפעולות, להליכים ולעסקאות, שמתבצעים בעירייה. אחראי להבטחת חוקיות ותקינות פעילות העירייה, ע"י הנחייה ויעוץ בהיבט נורמטיבי. דרישות התפקיד: רישיון עריכת דין. ידיעת השפה האנגלית ברמה גבוהה. ניסיון מקצועי: ניסיון מקצועי מוכח ומוצלח במשך 5 שנים, לפחות, כעורך דין שהתמחה בתחום המוניציפאלי, בדיני: אזרחי, מיסים, תכנון ובניה, מכרזים, רישוי עסקים, עבודה וחוקי עזר עירוניים. רצוי ניסיון קודם בייעוץ משפטי לרשויות מקומיות. כישורים אישיים: יצירתיות, אמינות ומהימנות אישית, קבלת החלטות, טיפול במספר נושאים במקביל, ניהול מו"מ, ייצוג העירייה בפני גורמים חיצוניים. הגשת מועמדות: עד יום שלישי כ"ג אלול תשס"ח, 23.9.2008, שעה 15:30, בצירוף קורות חיים ותעודות למחלקת משאבי אנוש. רק מועמדים מתאימים יוזמנו לריאיון. לפנות בטלפון ליהודית שקורי
טל' 03-5388193
פקס 03-5339529
|