שלום, הזמנתי מוצר יקר מאד מ-KSP. ניתנה לי אפשרות לקבל את המוצר באמצעות שליח ללא תוספת תשלום ובחרתי בדרך הזו. השליח לא תיאם הגעה, התקשר אליי היום ודרש לבצע מסירה תוך חצי שעה, דבר שלא התאפשר לי. ביקשתי שיגיע בעוד שעה והוא סירב. חברת המשלוחים (בר גרופ) טוענת ש-KSP הזמינו עבורי משלוח ללא תיאום הגעה. זה נשמע לא סביר, לא הגיוני ולא הוגן. KSP לא הודיעו לי מראש שזה יהיה המצב. ב-KSP לא עונים לטלפונים, המענה בווטסאפ נעשה באמצעות בוט ואיננו מתאים. בפעם קודמת, תשובה של נציג אנושי בווטסאפ הגיעה אחרי 28 שעות. התכתובת בדוא"ל לא הרבה יותר מוצלחת... מה אומר החוק בעניין זה?
|