קבלתי חשבון מים עם חיוב על צריכה מאוד גבוהה במשותף לאחר שבדקתי שאין לי כל נזילה פניתי לחברת הגיחון ובקשתי שיבדקו האם המונה מקולקל הם סירבו וטענו שיש לי נזילה. לאחר כמה חודשים שאני מתלונן אצלם על החיוב הגבוה ללא מענה, הם גילו שהמונה לא עובד כלל כך שהוכח שיש בעיה במונה ומסתבר שזה הסיבה לחיוב המים הגבוה. הגיחון טוענים שהייתי צריך לבקש שישלחו את המונה לבדיקה ואני רק אמרתי להם אולי יש בעיה במונה ולכן אינם מסכימים להחזיר לנו את הכסף. אשמח לדעת מה הדין במקרה זה. תודה רבה
|