| שלום, אשמח לעזרה לדעת ולהבין אם ניתן להתלונן ולתבוע. שלחתי מכשיר סמארטפון לתיקון במסגרת אחריות, התקלות שלו היו: לא נטען, לא קורה כרטיס sim כראוי, וסוללה מתרוקנת מהר.. פתחתי קריאת שירות, הגיעו לקחת את המכשיר עם חברת משלוחים, וכשהמכשיר חזר אליי, לאחר הגדרה ראשונית, (המכשיר עבר איפוס מלא מטעם החברה, והם טוענים שעבר בדיקות תקינות לפני שחזר אלי) גיליתי שהמכשיר חזר עם תקלה אחרת שלא הייתה: המכשיר לא מזהה את טביעת האצבע שלי. הם דורשים ממני לשלוח שוב את המכשיר לתיקון, ואני מרגיש שאני לא סומך עליהם ולא רוצה לבזבז את הזמן שלי שוב… גם קיבלתי חזרה את המכשיר לאחר התקופה שהם מתחייבים לתיקון שזה 10 ימי עסקים, ולא רוצה לסבול את זה שוב.
|