יש ברשותי כרטיס דיירקט ובוצעו בכרטיס מעל ל4 חיובים כפולים שהכניסו אותי למינוס מה שגורם לך שאני לא יכול להשתמש בכרטיס גידלתי את זה רק לאחר שהלכתי לקנות אוכל בשבילי ומסתבר שלא יכלתי לשלם כי הכרטיס נחסם התקשרתי לבנק אמרו שהאחריות היא על חברת האשראי וחברת האשראי מורידה מעצמה כל אחריות האם יש אפרוץ לתביעה על עוגמת נפש?
היי
ככול ומדובר ברשלנות, אז ניתן להגיש תביעה ולתבוע את נזקיך ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך. בברכה, ליאור חאיק, עו"ד מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים לוי אשכול 31, רחובות טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com