במשרד שלנו יש מספר עובדים ( כ -40 ) וקיימת מערכת דיווח שעות בה כל עובד נכנס בזמנו החופשי ומדווח שעות עבודה לפרוייקט. מהנתונים הנל לעיתים מחייבים לקוחות לפי פרוייקט. יש מספר עובדים ( קבוע ) שנוהג למלא באיחור - לאחר סגירת חודש - כאשר יש מספר התראות במהלך השבוע והעובד מתעכב במילוי השעות. יש לשים לב שאין מערכת אחרת לקבלת שעות העבודה - חלקם נעשה מהבית ואין כרטיס כניסה ויציאה ומערכת זאת הינה היחידה שמכילה את שעות העבודה של אותו עובד. האם ניתן לבית העסק להניח שבימים שהעובד לא מילא את שעות העבודה הינם ימי חופש ולנקות לו מימי חופש / שכר (במידה וסיים את ימי החופש ) ? יש לציין שהעובדים הם טובים / עושים את עבודתם אך למרות שיחות רבות - והתראות הנושא לא מקבל אצלם את תשומת הלב בראויה ויש מחשבה ללכת לתלוש השכר אולי ישפיע על העובד. תודה מראש
|