| שלום :-) רכשתי ארון שירות (כ-700 ש״ח) באינטרנט לפני כחודש וחצי, אמור היה להגיע מזמן – החיוב ירד – לא שמעתי מהספק
שירות הלקוחות בעיקרו השארת הודעה וחזרה בוואטאפ הצ׳ט קרוב למביש, לפעמים מתרץ, לפעמים נטול הקשר – בקיצור אין עם מי לדבר עשיתי מיני תחקיר באינטרנט – זו חנות עם ביקורות, חלקן טובות חלקן גרועות
שאלת תם: מה אני אמור לעשות כעת? • לבקש את כספי בחזרה במייל? • להגיש תלונה למועצה לצרכנות? • לתבוע? מה הדרך הסבירה לצאת מזה במינימום מאמץ ונזק?
|