היי רכשתי תנור לפני שנה וארבעה חודשים. כבר בתוך שנת האחריות התפוצצה הזכוכית בפנים ונאמר לי על ידי השירות שאין אחריות על זכוכית. מדובר בשימוש סביר שנעשה, ולפתע תוך כדי שהתנור פועל התפוצצה הזכוכית. רכשתי מהחברה עצמה זכוכית חדשה, והנה כעבור 3 שבועות שוב התפוצצה הזכוכית. אני טוען שיש פגם במוצר עצמו. כי לא יתכן שתוך קצת יותר משנה מתפוצץ פעמיים. אדם לא רוכש תנור לשנה אחת. היצרן לא מעוניין לסייע. בדקתי מול טכנאי והוא אומר שלא כדאי לבדוק את התנור עצמו כי זה לפרק לגורמים והעלות גבוהה. 1. יש טעם לתבוע עלות תנור חדשה? 2. האם לחנות שרכשתי גם יש חלק? כי יכול לומר שהוא לא נותן האחריות.
|