שלום! אני בעלת עסק קטן- עוסק פטור. לקוח שהוא בעל עסק בעצמו הזמין מוצר לעסק שלו. המוצר אינו קיים אצלי באתר או בקטלוג. ולאחר שקיבל ביקש לבטל. ברצוני לדעת האם מוצר שחיפשתי במיוחד לפי בקשתו והזמנתי לו הזמנה מיוחדת מספק, למרות שאין אצלי באתר או בקטלוג את המוצר כלל. נחשב לעיסקה שלא ניתן לבטל ? הלקוח אישר את ההזמנה בווצאפ וביצע תשלום מלא לאחר שראה תמונות של המוצר בווצאפ. המוצר נשלח ללקוח עם שליח והתקבל אצלו. רק לאחר כ 5 ימים מיום קבלת המוצר מבקש לבטל . האם לקוח עיסקי זכאי לביטול עיסקה על מוצר שהוזמן עבורו במיוחד?
|