שלום רב אני חתום על חוזה עם משפחתון עבור תינוקת בת חצי שנה החל מ1.9.2022 בבוקר ביום 2.9.2022 נכחתי עם הילדה ועם הורים נוספים בשעת ״הסתגלות״ והייתי עם הילדה עם הצעצועים בגן ועל השטיח וראיתי כמה הם והשטיח מלוכלכים וכמה הבובות מרופטות בצורה בלתי סבירה ובטח לא בתחילת שנה שהכל צריך להיות נקי. וכמה הארגזים בהם נמצאים הצעצועים מטונפים בתחתית. כיוון שהיו שם הורים נוספים מפאת הנימוס לא דיברתי ולא רציתי להכפיש את בעלת המשפחתון. ביקשתי ממנה שיחה אישית בזמן שאין הורים נוספים ואכן הגעתי בצהריים והעליתי בפניה שחייבים לנקות ולקרצף במים וסבון את הצעצועים ולכבס את הבובות וכן לנקות את הקופסאות בה שוהים הצעצועים. היא טוענת שלא תנקה במים מכיוון שאם לא יתייבש טוב יהיו פטריות שזו תשובה הזויה מבחינתי. ושמנקה בכל בוקר את השטיח שזה לא נכון כי בבוקר היה מטונף. וכן שמחליפה בכל שנה את הצעצועים- אם הייתי צריך להמר לא ניקתה אותם שנים. לאחר שהראיתי לה את המצב והתעקשתי והראיתי כמה הכל מלולכך היא אכן הודתה שהיא עדיין ״לא הגיעה״ לדברים האלו ושהיא עמוסה מאוד ורק עכשיו סיימה קייטנה ואין לה זמן. הבהרתי שהתשובה אינה מקובלת עליי. למחרת בבוקר התקשרתי והודעתי שלא נתחיל את השנה אצלה אני דורש ממנה שתחזיר מלוא התשלום מלבד 1000 שח מקדמה. לפי החוזה צריך לשלם קנס של חודשיים כיצד עליי לפעול? מבחינת ביטול צ’ק, תביעה וכו׳ אודה לך תודה רבה.
|