הודעות אחרונות

  • פורום דיני נזיקין 14:42   26/09/2017 אחריות לנפילת קשישה בעבודה צהריים טובים,רק אם יוכח שעקב רשלנות שלך היא נפלה או שעקב רשלנות שלך לא מנעת את הנפילה, אז ניתן יה...
  • פורום דיני חברות 14:40   26/09/2017 אזרח מדובר בשיקול עסקי שתלוי בהרבה נסיבות ולכן לצערנו לא נוכל לתת לך תשובה.בברכה, משה כאהן, עו"ד מ...
  • פורום ביטוח לאומי 14:39   26/09/2017 סיוע משפטי מול ועדת ביטוח לאומי שךופ אני מקבל קיצבת נכות כללית משנת 2015הקיצה הינה זמנית  עד12/2017אני כיום מקבל סיוע משפטי ...
  • פורום צרכנות | תביעות קטנות 14:07   26/09/2017 תיקון: מציעים
  • פורום דיני תעבורה 14:02   26/09/2017 גמר חתימה טובה ושנה בטוחה לכולם, בין אם אתם בנתיב הימני, השמאלי או האמצעי :-) 

ליעוץ אישי עם עו'ד

 
select

ביטול מנוי בעסקה שנתית

  • הודעות שוטפות
  • ביטול מנוי במסלול שנתי
    עופר | 14/09/2017 00:10

    שלום עשיתי עיסקה מול חברת דיוור אלקטרוני במסלול שנתי המזכה בהנחה (לעומת מסלול חודשי מתמשך). עברו 3 שבועות וברצוני לבטל. לטענת החברה אין החזר כספי. אני תוהה אם לא ניתן לדרוש החזר יחסי לפי שימוש בהורדת ההנחה השנתית. יצויין שהעסקה נעשתה בטלפון במתן פרטי אשראי. אני מצרף כאן גם סעיפים בתקנון שלהם שדורשים התייחסות: 
    ביטולים עבור תשלום מראש לשנה ו/או חבילות SMS, אין החזרת תשלום במקרה של ביטול עסקה משום סיבה.
    עבור תשלום חודשי, ניתן לבצע ביטול עסקה בהודעה של 7 ימי עבודה מראש בכתב. בכל מקרה לא תתבצע החזרת תשלום.

    ההתקשרות בין הלקוחות לספק הינה על בסיס עסקי (B2B) ולפיכך חוק הגנת הצרכן התשמ"א-1981 אינו חל על ההתקשרות בין הצדדים לרבות לעניין זכות הביטול ו/או חידוש ההתקשרות.
     

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • ביטול מנוי בעסקה שנתית
      ליאור חאיק, עו"ד | 14/09/2017 00:13

      היי עופר,

      יש שתי שאלות שצריך לבחון.

      האם אתה "צרכן" כהגדרה בחוק הגנת הצרכן? צרכן הוא מי שקונה נכס או מקבל שירות מעוסק במהלך עיסוקו לשימוש שעיקרו אישי, ביתי או משפחתי.

      בהנחה וחוק הגנת הצרכן חל, ומדובר בשאלה שיש לבחון אופן מהותי, לדעתי יש זכות ביטול מאחר ומדובר בעסקה מתמשכת אשר אותה ניתן לבטל בכל עת.

      בכל מקרה הדבר מצריך בדיקה ספציפית של מהות העסקה ותנאי העסקה אותם אישרת.

      ככל ויש צורך בסיוע נוסף, אני עומד לרשותך.

      בברכה,

      ליאור חאיק, עו"ד
      מנהל פורום צרכנות ופורום דיני חוזים

      לוי אשכול 31, רחובות
      טל': 052-5475475; מייל: haiklior@hotmail.com

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

      • ביטול מנוי במסלול שנתי
        עופר | 14/09/2017 00:23

        תודה. אכן זו עסקה מתמשכת אך יש בה ההתחייבות לשנה והשאלה אם לאחר 14 יום לצערי כבר לא ניתן לבטל. להתנתק כמובן ניתן אך הם יחייבו אותי עדיין במחיר המלא. השאלה גם אם סימון וי המקובל על תנאי תקנון בלי שבאמת מעיינים בו לעומק נחשב כחתימת מסמך הוגנת ומאושרת. 

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

      • ביטול מנוי במסלול שנתי
        עופר | 14/09/2017 00:34

        תודה. אכן זו עסקה מתמשכת אך יש בה ההתחייבות לשנה והשאלה אם לאחר 14 יום לצערי כבר לא ניתן לבטל. להתנתק כמובן ניתן אך הם יחייבו אותי עדיין במחיר המלא. השאלה גם אם סימון וי המקובל על תנאי תקנון בלי שבאמת מעיינים בו לעומק נחשב כחתימת מסמך הוגנת ומאושרת. 

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
        מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי
select

לייעוץ משפטי חייג: 03-9786678