אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

אי התאמה בהזמנה

  • אי התאמה בין הזמנה למוצר בפועל
    הדר | 06/08/2016 07:12

    היי, 

    ביצעתי הזמנה של השכרת רכב בחו"ל בחברה ישראלית. התהליך היה שפניתי אליהם באימייל וציינתי את דרישותי כולל אילו סעיפים ביטוחים אני מבקשת שתכלול ההצעה (באופן מפורט ברור ושלא משתמע לשתי פנים). למחרת קיבלתי הצעת מחיר. לאחר שחשבתי על זה מספר ימים הסכמתי לבצע את ההזמנה במחיר הנקוב. עכשיו שההזמנה בוצעה ויש אישור ספק קיבלתי וואצר והסכם ביטוחי מחברת הביטוח לאימייל. ה'מוצר הביטוחי' שקיבלתי תואם באופן חלקי למה שביקשתי שההצעה תכלול. לדוגמא, השתתפות מלאה עבור נזקים במרכב התחתון של הרכב, מצבר ובטריה, גלגלים, מנוע ..וכן הלאה לא נכללו.  ביקשתי איסוף והחזרה משדה התעופה אבל בפועל החברה לא יושבת בשדה תעופה.. הסוכן התחייב לספק גדול ומוכר ובפועל מדובר בחברה מקומית לא מוכרת שמעולם לא שמעתי עליה.. ביקשתי הזמנה עם אפשרות ביטול ללא תשלום ובפועל הם גובים כסף על ביטול כ 100יורו)
    איך הם מעיזים לעשות דבר כזה? ומה אני יכולה לעשות על פי חוק בנידון? זה פשוט לא אמיתי שדברים כאלה קורים.

    אודה לתשובתך, הדר

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • אי התאמה בהזמנה
      עו"ד עמירם טפירו | 10/08/2016 11:14

      הדר שלום,

      בנסיבות הללו, הרי שלמעשה סופק לך שירות שלא בחרת ולא רצית הדבר מקנה אפשרות ביטול לפי חוק הגנת הצרכן.


      בברכה,

      עמירם טפירו, עו"ד
      מנהל פורום תביעות ייצוגיות

      מרכז עזריאלי 1 (בניין עגול), תל אביב
      טל': 03-5243223; מייל: amiram@gt-law.co.il

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק