אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

הטעיה ע"י נציג שירות

  • גביית כספים שלא כדין
    אסף | 11/12/2012 11:59

    אני מנוי של חברה סלולארית ממרס 2010, פתחתי עסק ודיברתי עם נציג שירות שיסביר לי את כל התנאים, אך בדיעבד מסתבר כי הטעה אותי. ההתחייבות הייתה ל-3 שנים וכעת כשאני מבקש להתנתק הם דורשים סכומי עתק כקנס. בחבילה שעליה חתמתי הם הוסיפו לי עוד מכשירים והנציג טען שהם חינם על חשבון החיוב החודשי. עכשיו הם מורידים לי סכומים לא הגיוניים עבור מכשיר אחד שאני לא משתמש בו כי יש לי מכשיר ממהעבודה. שלחתי לחברה 2 מכתבים אך עד עכשיו (חודש וחצי משליחת המכתב השני) ללא התייחסות מצידם, אך החיובים ממשיכים כהרגלם. ביקשתי העתק של החוזה אך הם טוענים שהוא לא ברשותם. האם ניתן להגיש תביעה ייצוגית ע"מ שאוכל לקבל החזר כספי עבור ההורדות הלא הגיוניות ולבטל את הקנס שהם דורשים ממני כדי לנתק אותי? אשמח לתשובה בהקדם, תודה מראש, אסף.

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • הטעיה ע"י נציג שירות
      עו"ד אפרים אהרונוב | 11/12/2012 16:54

      אסף שלום, הליך התביעה הייצוגית מאפשר תביעה בשם קבוצת תובעים גדולה ואינו מיועד לתביעה אישית עקב התנהלות של החברה מולך. באפשרותך להגיש תביעה רגילה נגד החברה ואני ממליץ לך להפנות את שאלתך לפורום צרכנות/תביעות קטנות באתר ולקבל הכוונה בסיסית בעניין. בהצלחה וחנוכה שמח, עו"ד אפרים אהרונוב מנהל פורום תביעות ייצוגיות

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי
     

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
 
 
 
הודעות אחרונות
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק