| שלום,
אשמח להתייעץ:
חתמתי
על שירות של שירותי פרסום באתר אינרנט מסויים, כאשר נפגשתי פעם אחת עם נציגה של
אתר הפרסום, ולאחר מכן כל העברת המידע והחתימה על הטפסים נעשתה באמצעות המייל
והפקס.
חתמתי חוזה על שירות של 12
חודשים, כאשר אתר האינטרנט חילק את הסכום הכולל של 12 החודשים ל 12 תשלומים
ללא ריבית והצמדה.
לאחר
4 חודשים, הבנתי שהפרסום אינו אפקטיבי עבורי ופניתי לחברה וביקשתי להפסיק את
ההתקשרות עימם.
החברה בתגובה, אמרה לא ניתן
לבטל את התשלומים או ההתקשרות – בהתאם למדיניות ביטול עסקה שרשומה בחוזה
עליו חתמת
2. העסקה שביצענו היא פרסום של
שנה עם מסגרת של פריסת התשלום לתשלומים בהתאם למסגרת שהוגדרה בהסכם
סעיף הביטול בחוזה קובע כך:
"מדיניות ביטול העסקה: בעסקה רגילה
ובהיעדר הוראה אחרת בדין, החל ממועד תחילת הפרסום, אין הלקוח רשאי לבטל הסכם
זה. בעסקה מתמשכת כהגדרתה בחוק הגנת הצרכן, תשמ"א- 1981
("חוק הגנת הצרכן") רשאי הלקוח לבטל את ההסכם בהודעה בכתב או בהודעה
טלפונית בה ימסרו שמו ומספר זהותו, בכפוף לתנאים הקבועים בחוק הגנת הצרכן ובכפוף
לתשלום התמורה היחסית בגין השירות שניתן טרם הביטול בתוספת דמי ביטול בסך של 20%
משווי העסקה הכולל. בעסקת מכר מרחוק כהגדרתה בחוק הגנת הצרכן, או בעסקה
ברוכלות כהגדרתה בחוק הגנת הצרכן, רשאי הלקוח לבטל את ההסכם על פי התנאים הקבועים
בסעיף 14 לחוק האמור בהודעה בכתב של הלקוח לתפוז, בכפוף לתשלום דמי ביטול בשיעור
המקסימאלי המותר בסעיף 14 לחוק האמור. "
באיזה
סוג של עסקה מדובר-עסקה רגילה/עסקת מכר מרחוק/עסקה מתמשכת/עסקה שאינה מתמשכת?
כיצד
נכון לענות לחברה?
האם
איני יכולה לבטל את העסקה ועליי להמשיך לשלם עבור השירות על אף שאיני משתמשת בו
משום שאיני מרוצה ממנו?
מה
הקנס הכי גבוה שאני יכולה לשלם בעקבות הביטול?
|