כפי שהבנתי, אני לא היחידה ולכן אני שואלת כאן: חברת תעופה זרה שבה רכשתי כרטיס טיסה לפני כמעט שנה ביטלה את הטיסה לישראל בגלל הקורונה ומסרבת להחזיר לי את הכסף. לטענתה - העובדה שהיא מציעה לי לטוס בכל מועד חלופי עד סוף שנת 2020 מספיקה, כי "דירוג" הכרטיס שרכשתי לא מאפשר ביטול. אני חושבת שמדובר פה בהתנהלות שפוגעת בצרכנים רבים, שדווקא עכשיו צריכים את הכסף שלהם חזרה (בטח כשקונים 5 כרטיסים לכל המשפחה...) .האם הנושא הזה תואם לתביעה ייצוגית? האם אתה מטפל בכך?
|