| שלום,
אני עובדת סוציאלית ב3/4 משרה ונמצאת בהריון בחודש שישי.
לפני כארבע שנים התחלתי את עבודתי בחברה בתחילה כחונכת ובדצמבר 2007 עברתי לתפקיד אחר- עו"ס. לטענת החברה החל מדצמבר 2007 קיבלתי מדי חודש תוספת שכר של 700שקלים עבור שירותי חונכות, בנוסף למשכורתי כעובדת סוציאלית, בשל טעות של מנהלי החשבונות. לפיכך הם דורשים להוריד לי במשכורת החודשית 700שח החזר רטרואקטיבי מדי חודש עבור כספים שקיבלתי.
חשוב לציין כי לא הייתי מודעת לכך שכספים אלו הינם עבור החונכות שכן אינם תחת כותרת ברורה אלא מופיעים כ"תשלומים אחרים".
האם חוקי לקחת ממני החזר רטרואקטיבי הנ"ל? בנוסף לכך, כעת תהיה פגיעה במשכורתי בדמי חופשת הלידה . מה ניתן לעשות בנדון?
|