| נסחי מכתב ובו השתלשלות הסיפור תוך ציון העובדות הרלוונטיות. צייני כי מעולם לא הזמנת / הסכמת לקבל שירותי אינטרנט מ 013. רצוי לציין תאריכים ושעות. הבהירי כי מבחינתך ההסכם הלכאורי בטל, כי אינך מעוניינת בשירות וכי אין בכוונתך לכבד את התשלום בגין שירותים אלה מהסיבות המפורטות. אם יש לך הקלטת השיחה המבססת עמדתך, רצוי לציין זאת במכתב (ואולי אפילו לשלוח להם את הקובץ במייל).
שלחי למחלקה הרלוונטית בחברה (פניות הציבור? שירות לקוחות? שניהם?) והשאירי פרטים להתקשרות.
לאור הנסיבות המתוארות סביר להניח שהרומן יגיע לקיצו אך מכל מקום, אם יפתחו הליכים, תוכלי להחלץ באמצעות ההקלטה (אלא אם ישנן "הפתעות" שלא מפורטות בהודעתך).
|