| לפני כחודש ביתי קנתה בסופר המקומי לחמניה (של חברה מסויימת), שמה ביס ונתקלה בבורג בתוך הלחמניה.
מיד שלחתי את יוסי לסופר והם ביקשו את הלחמניה, אמרתי לו שלא יתן וביקשתי שישלחו נציג מהחברה ואכן לאחר יומיים הגיע נציג, לקח את הלחמניה והבורג ואמר שיהיו איתנו בקשר.
אתמול הגיע מכתב מהחברה , מכתב לקוני בו הם מודים על פנייתנו, ומספרים על החברה (את מי זה מעניין) תפקודה ואמצעי הזהירות בה הם נוקטים על מנת להבטיח מוצר טוב, אבל לא הזכירו אפילו באות את המקרה. בסוף המכתב הם פיצו אותנו ב- קילו בורקס, קילו עוגיות, 2 חלות ועוד לחמניות.
אותי זה לא סיפק !
האם אני צריכה להסתפק לדעתכם?
|