אתר הפורומים המשפטיים יש לך שאלה משפטית? קבל תשובה מעורך דין

אנא עזרתכם האדיבה

  • עגלת תינוק- פרימיום...
    רינת | 22/03/2009 19:10

    בתאריך 12/9/08 רכשנו עגלה מיבואן החברה (עגלה יוקרתית -למעלה משלושת אלפים ש"ח) במז"ט הלידה התרחשה ב 30/9/08 ב- 3/10/08 סופקה עגלה חלופית ולאחריה הגיעה העגלה שהוזמנה. כפי שנפתחה ויצאה מהמארז - העגלה היתה לא תקינה והיה תקתוק מהגלגל שלה.פנינו לחברה הרשומה לעיל וביקשנו עגלה חדשה ותקינה אך שלחו טכנאי לביתנו שביצע תיקון במקום שיוף פין הבלם באמצעות דיסק חשמלי. לאחר שהמשיכו התקתוקים(אומנם פחות חזקים) וביקשנו שוב עגלה חדשה ותקינה ובנוסף,התקשינו עם מנגנון קיפול העגלה פנינו שוב והטכנאי שימן הגלגלים ואת מנגנוניהעגלה. לאחר מספר ימי ניסיון כשראינו שעדיין איננו מתרצים הגענו למקום ודיברנו עם הבעלים אך הוא אמר שזאת העגלה ועדיין עמד בסירובו להחליף לעגלה חדשה. החלטנו לנסות ולהשלים עם המצב והתקתוק המעצבן של העגלה ובתקווה שנתרגל לרעש... בזמן שטיילו עמו הסב והסבתא ניתק אף גלגל אחד ממקומו ולמזלינו לא קרה נזק. החזרנו הגלגל והמשכנו כרגיל. למיטב זכרוני את המקרה עם הגלגל אפילו כבר לא טרחנו לציין בפני היבואן. ב30/1/09 לאחר שלקחתי התינוק לחיסון ושבתי לרכב לא הצלחתי לקפל העגלה מספר דקות ממושך. לאחר מלחמה עיקשת כשהתינוק בוכה ברכב הפעולה בוצעה אך נגרם נזק לסל התחתון של העגלה. התקשרתי מייד לחברה/היבואן וכשחזרו אליי מסרו כי אין באפשרותם להביא אלינו עגלה חליפית. ושאם אנחנו רוצים טיפול מיידי שנגיע אנו אליהם. כל זאת, למרות התחייבותם לאחריות שנתיים עד בית הלקוח.. שאף כתובהבאתר הרשמי של החברה. הגענו לחנות וקיבלנו עגלה חליפית 3 גלגלים ולא ארבעה כפי שרכשנו. לאחר מספר שבועות משלא קיבלנו כל הודעה על תיקון העגלה והשבתה אלינו, יצרנו שוב קשר עם היבואן שמסר שהעגלה תוקנה, במהלך השיחה בדקנו איתו את האופציה להשאיר את העגלה החלופית אך לתקנה היות וידית האחיזה הטלסקופית שלה אינה תקינה. הוא השיב שהטכנאי ייצור קשר למועד הגעתו. לאחר ששוב לא נוצר איתנו כל קשר ולאחר שהשארנו מספר הודעות בחנות החלטנו לבקש את העגלה המקורית המתוקנת או חליפית חדשה. בשיחה נוקבת עם היבואן עצמו הוא האשים אותנו בהשחתת העגלה ולבסוף הסכים לספק לנו עגלה חדשה חליפית אך ללא כל אחריות מצידו ואמר שיכין מסמך שמסיר כל אחריות מטעמו כתנאי לקבלת העגלה. חזרנו אליו טלפונית ואמרנו שאנו דורשים העגלה כולל האחריות אמר שהוא עם לקוחות ויחזור אלינו.. בשבוע שעבר העברנו אליו מייל דרך אתר האינטרנט של החברה ולא זכינו לכל תגובה או מענה. מה עושים? רק רציתי לטייל לי בנחת בחופשת הלידה.. :(

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
    מסך מלא השב

    • אנא עזרתכם האדיבה
      רינת | 24/03/2009 17:15

      לא קיבלתי מענה / עצה? כיצד עלינו לפעול? מה בנוגע לתביעה?

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
      מסך מלא השב

קבל עכשיו ייעוץ משפטי אישי
     

לייעוץ ראשוני טלפוני חייג: 077-9973868
ליעוץ אישי עם עו"ד
 
 
 
הודעות אחרונות
  • פורום בתי משפט 18/04/2024 | 20:17 מחיקת כתב הגנה היי , אם בהליך גלמ"ס נתבעת השהתה את הגילוי כמעט שנה , לא מסרה מסמכים רלוונטיים בצורה מאוד מחשידה...
  • פורום עורכי דין 18/04/2024 | 18:58 ערב ללווה חדל פירעון שלום ב 2016 חתמתי על ערבות בנקאית  הלוואה על סך 130000 ש"ח הלווה הוא אח שלי שלקח ה...
  • פורום נדלן ודיני מקרקעין 18/04/2024 | 15:22 פרוצדורה איפה יש פרוצדורה איך לנהל תביעה אצל המפקחת בטאבו ??? האם צריך להגיש תצהיר גילוי מסמכים, ומתי...
  • פורום פלילי 18/04/2024 | 15:02 יציאה לחו"ל שחרור מינהלי שלום רב,סעיף 68ה לפקודת בתי הסוהר קובע שדין שחרור מנהלי כדין שחרור על-תנאי. בחוק שחרור על תנאי בס...
  • פורום צרכנות | תביעות קטנות 18/04/2024 | 12:32 ביטול עסקה עקב פגם בעיקרון אתה צודק והדבר אף קבוע בסעיף 25 לחוק המכר, אבל משיקולי עלות תועלת נראה שהדרך הנכונה לסיים...
כניסה לפורומים המשפטיים
© כל הזכויות שמורות לעו"ד אדי סוברי, אתר הפורומים המשפטיים.
סקייטק