| שלום רב,
לפני מספר חודשים טסתי עם חבריי לטיול במזרח. סגרנו עם חברת הנסיעות על טיסה הלוך ושוב, ושילמנו את הסכום המלא לחברה. כחלק מהסדרי הנוחות בטיסה ביקשנו אוכל כשר משום שאנחנו אנשים מסורתיים. להפתעתנו בטיסה הלוך (נמשכה כ11 שעות) לא קיבלנו אוכל כשר. פניתי לאחראית הדיילות והיא טענה שאין אנו רשומים ברשימת הארוחות המיוחדות , ביקשתי לבדוק זאת ואכן שמנו לא הופיעה תחת קטגורית "אוכל כשר" ולא הופיע בכלל(ראוי לציין ששאר הנוסעים בטיסה שכן הזמינו אוכל כשר קיבלו אותו ורק אנחנו לו). למעשה כל זמן הטיסה לא יכולנו לאכול אלא רק שאריות למיניהן מאנשים טובי לב שהזמינו ארוחות כשרות ונתנו לנו (אני לא יטרח לפרט על הרגשתי באותו שלב).
עם נחיתתנו והגיעתנו בשלום ליעד הרמתי שיחת טלפון לחברת הנסיעות בארץ, שוחחתי עם הסוכן והסברתי לו את המצב הלא נעים שעבר עלינו. הסוכן הראה כי הוא מבין לליבי וכי הוא מסכים כי נעשה פה עוול ועל-כן אמר שהנושא יטופל בכדי למנוע מאיתנו מצב זהה בטיסה חזור.
לצערי, לא כך היה, בטיסה חזור שוב חזר אותו הסיפור המייגע ולא זכינו לאכול כשר. ברצוני לתבוע את החברה ורציתי לשמוע את דעתך ..
תודה רבה.
|