| בחודש נובמבר 2007, הצטרפתי לחבילת אינטרנט של 5 מגה באמצעות שיחה טלפונית. נאמר לי בשיחה כי ההתחייבות שלי היא לשנה, והסכמתי.
לאחר כחודש, התחלתי לעבוד בחברת "בזק" והוצעה לי עסקה משתלמת יותר בעבורי דרך בזק בין לאומי (בתור עובד חברה).
מטבע הדברים, כמובן שהחלטתי להצטרף למבצע דרך בזק בין לאומי ומהכרותי עם מערכות דומות, היה לי ברור כי יהיה עלי לשלם קנס מסויים על יציאתי לפני תום ההתחייבות.
יצרתי קשר טלפוני עם שירות הלקוחות של "נטויז'ן" ונמסר לי, בפעם הראשונה, כי אין אפשרות להפסיק את המנוי. שלוש האפשרויות שהוצגו בפני הן שאני אמשיך לשלם באופן קבוע את אותו הסכום בדיוק עד לתום ההתחייבות, האפשרות השניה היא תשלום הסכום במלואו והשלישית והלא רלוונטית היא להקפיא את המנוי ל-3 חודשים. כמובן שהופתעתי לשמוע כי אין אפשרות של תשלום קנס באופן חד פעמי.
משהבנתי כי "אין עם מי לדבר" ב"נטויז'ן" ביטלתי את הוראת התשלום דרך חברת האשראי.
שיחת הטלפון מהם לא אחרה לבוא ובה שוב נאמר לי כי אין אפשרות אחרת אלא לשלם את כל הסכום עד תום ההתחייבות כשאויימתי שהנושא יעבור לגורמים משפטיים.
תלונתי היא כפולה:
א. עצם העניין כי אין כל אפשרות להשתחרר מהעסקה- מטבע הדברים נתונים ומצבים משתנים ומימיי לא שמעתי מחברה אחרת נוהל שכזה.
ב. בעת סגירת העסקה הטלפונית מול "נטויז'ן", לא נמסר לי הפרט החיוני הזה. יש לשער כי אם היה נמסר, לא הייתי מבצע את העסקה.
אשמח לשמוע את דעתכם, תגובתכם ואיך עלי לפעול בהמשך.
בברכה ובתודה מראש,
|