מתוך: פורום דיני חוזים
 
  • הודעות שוטפות
  • המשך ביאור ופירוט הפניה
    ענבר | 28/01/2008 16:06

    מהבירור הקטן שערכתי, מסתבר שכשחוברתי לכבלים, הוציאו או ניתקו את הפילטר שבאמצעותו צפינו בארבעת הערוצים, וכיום החברה לא עובדת עם פילטרים מסוג זה? האם יתכן מצב בו אזרח שגר בבניין ישן של מעל ל-30 שנה, שאני מניחה שהיה מחובר לאנטנה מרכזית, לא יכול היום לצפות בטלויזה ללא התח=ברות לאחת מחברות הכבלים. הניתוק בוצע על מנת לחסוך תקציב של 3000 ש"ח בשנה ולא מתוך רצון לעבור לחברה מתחרה. אודה על תשובתכם בהקדם ואין ניתן לעשות משהו לאיזה משרד עו"ד אני אמורה לפנות. המשך יום טוב, ענבר

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
     
    • בעיות כתוצאה מהתנתקות מהכבלים
      עו"ד טלי קסלר | 29/01/2008 16:16

      אני ממליצה לך לפנות לאחד מארגוני הצרכנים כגון "אמון הציבור", לממונה על הגנת הצרכן או למשרד התקשורת על מנת לברר מה הן זכויותייך בנסיבות אלה.

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
       
* משתמש רגיל מופיע בכתום רגיל
** משתמש בכיר מופיע בכתום דגוש