מתוך: פורום דיני חוזים
 
  • הודעות שוטפות
  • ביטול חוזה מול ספקית אינטרנט
    מיקי | 24/01/2008 21:28

    חתמתי על עסקת "בנדל" לפני יומיים בשעה 15:00 לערך מול נציגה של ספקי האינטרנט. למחרת היום בשעה 10:17 יצרתי איתה קשר טלפוני (לסלולארי שלה) ובקשתי לבטל את העסקה. היא אמרה שאין בעיה והמנהל שלה יצור איתי קשר לאחר שיסיים את פגישתו. היום לאחר שיחה שלי עם נציגה בשרות הלקוחות שהיתה ממש בסדר והעלתה מצידו השני של הקו את נציגת המכירות,בשיחה ועידה הובהר כי העסקה מבוטלת ואף ישלך אלי SMS (שלא הגיע עד רגע שליחת מייל זה) על ביטול העסקה.אח"כ יצר איתי מנהל המכירות ולאחר ברור אמר לי שלא ניתן לבטל עסקה שכזו. היום בשעה 15:00, 48 שעות לאחר תחימת החוזה ( שהופעל בפועל כמה שעות לאחר מכן) שלחתי מייל לספקית בדירשה לבטל עסקה זו. איך אפשר לבטל עסקה שכזו מבלי לשלם קנס

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
     
    • ביטול חוזה מול ספק אינטרנט בטווח של פחות מ 24 שעות
      עו"ד טל רכניץ | 25/01/2008 15:09

      מיקי שלום רב, מה הכוונה בעסקת "בנדל" ?! מכל מקום בנסיבות שתיארת נראה שבהחלט ניתן לבטל את העיסקה. אני ממליץ להעלות הכל על הכתב בצורה מסודרת, ולהפנות את הדרישה כאמור אל ספק האינטרנט ואני מאמין (או לפחות רוצה להאמין ...) שהפנייה הנ"ל תזכה לשת"פ מלא לשביעות רצונך. בברכה, טל רכניץ, עו"ד

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
       
      • המשך ניסיון ביטול חוזה מול ספקית האינטרנט בזק בינלאומי
        mickyyyu | 26/01/2008 21:55

        עסקת בנדל היא עסקה בה אתה משלם רק לספק השרות והוא כבר מתחשבן עם ספק התשתית. זאת היתה תשובת בזק בינלאומי: מר ___ שלום רב, תודה שפנית לבזק בינלאומי. בזק בינלאומי מעמידה את שירותי הגישה לאינטרנט ללקוחותיה, באופן מידי מרגע ההצטרפות לשירות. לאור האמור, התחייבותו של לקוח שבחר להצטרף כמנוי לשירותי הגלישה, במסגרת חבילה בה קבועה תקופת שירות מינימאלית, תכנס לתוקפה מיד במועד הצטרפותו לשירות. לקוח המעוניין בביטול השירות במהלך תקופת ההתחייבות, יחויב ביתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות. בתאריך 22/01/2008 בחרת להצטרף לחבילת " 1.5-מתב- מבצע באנדל הוט ", בה קבועה תקופת התחייבות של 12חודשים לקבלת השירות. ברצוני לציין כי נציגנו מונחים למסור את מלוא המידע אודות השירות לללקוח, כולל נושא ההתחייבות במעמד השיחה. לקוח המעוניין בביטול השירות במהלך תקופת ההתחייבות, מחויב ביתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות. לאור האמור לעיל, במידה ותבטל את השירות, תחויב בדמי יציאה. בברכה, --- ------- וזה היתה תגובתי בחזרה (תרם התקבלה תגובה) --- שלום, ע"פ החוק אני יודע כי ישנה האפשרות לביטול עסקה מסוג זה תוך 48 שעות. היות ונציגך אמרו כי ההתחיבות היא לשנה אך לא צינו את אפשרות הביטול והיות והעסקה הושלמה רק בשעה 18:36 בערב, כלומר כתבתי מייל זה לביטול העסקה לאחר 44 שעות ופניתי ל---- בשעה 10:17 ביום שלאחר החתימה כלומר 14 שעות לאחר החתימה אתם מחוייבים לבטלה, בו ונסיים מהלך זה, יפה מבלי לפגוע בשם משפחת בזק לה אנו משתייכים ומבלי להעביר נושא זה למועצה לצרכנות ועוד. בברכת סוף שבוע טוב ---

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
         
* משתמש רגיל מופיע בכתום רגיל
** משתמש בכיר מופיע בכתום דגוש