| ב- 7.10.07 פנתה אליי נציגת חברת סלקום וטענה שכלקוחה מועדפת מגיע לי מכשיר במתנה.
ב- 9.10 הגיע אליי אותו נציג וטען כי אני זכאית למכשיר תמורת תשלום של 10 ש"ח בלבד לחודש, במשך שלוש שנים, ועל חתימת ההסכם אקבל החזר של 600 ש"ח בחודש למשל 3 חודשים. טרחתי לשאול את השאלות המפקפקות אך הנציג הבטיח שגם אם אשים את המכשיר בצד, התשלום הוא 10 ש"ח בלבד. הנציג החתים אותי על דף רכישת ציוד ועל צג מחשבו. לבקשתי הישירה רשם בכתב על גבי דף רכישת הציוד שמובטח לי ההחזר המדובר לעיל, השאיר לי עותק של אותו דף ויצא.
כחודשיים מאוחר יותר, מבדיקת מצב חשבוני התברר לי כי נעשתה הטעייה וכי התשלום הינו 52 ש"ח לחודש, למשך 3 שנים. נזעמת, ביקשתי לבטל את העסקה במיידי, אולם נאמר לי שכבר מאוחר מידי. מאז אני נמצאת במגעים עם חברה זו אולם עד כה נציגי החברה עיקביים בטענה שאין אפשרות לבטל את העסקה.
ברצוני לדעת מה זכותי לתביעה לאור:
הטעייה ברורה של נציג הלקוחות, אשר לאור שאלותיי הישירות נראה כי נעשתה בחוסר תום לב (כאן ציינתי רק חלק מההטעיות בהן הוא נקט- אך היו הטעיות נוספות, מרביתן בתגובה לשאלותיי הישירות)
לא הושאר אצלי כל העתק של החוזה פרט לטופס המצורף – כך שגם בזמן שהיה אפשרי כביכול לבטל את העסקה- לא היה בידיי המידע לבחון אותה. (טופס זה, נראה בעיניי כחוזה עצמו ולכן לא ראיתי לנכון לדרוש כל דבר נוסף).
כיום, אני מבינה שהחתימה על העסקה נעשתה על גב המחשב (עותק של החוזה נמצא בדואר בדרכו אליי- לבקשתי.). לתומי- ראיתי בחתימה על המחשב כאמצעי זיהוי ולא כחתימה על חוזה ולא ראיתי לנכון לגולל במחשבו של אחר.
תודה מראש
|