מתוך: פורום דיני בנקאות
 
  • הודעות שוטפות
  • גילוי נאות
    yair82 | 10/12/2007 23:40

    חברות אשראי אשר מגייסות לקוחות ע"י עמדות קד"מ בחנויות עמוסות קהל אשר מציגות ללקוח את הכרטיס אשראי ככרטיס מועדון ללא עמלות ולאחר מכן הלקוח מגלה שמדובר בכרטיס אשראי נושא עמלות ותנאים, במידה והדבר לא נאמר ע"י הנציג המוכר אך הלקוח חתם על כך בטופס הגילוי הנאות האם הדבר מכסה את חברת האשראי מבחינה משפטית? איפה נכנס לסיפור עניין תום הלב? איך פס"ד נאות מרינה משתלב בנושא? אודה מאוד לתשובתכם

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
     
    • גילוי נאות - חברות האשראי
      עו"ד אבי זילברפלד | 12/12/2007 16:56

      שלום רב, באם טענתך הנה כי החותם לא קורא כלל את המסמך עליו הוא חותם, הרי שבהתאם לפסיקה , קשה מאוד להעלות טענה כנגד מסמך באם החותם מודה כי לא קרא אותו בכלל. מאידך, אם קרא אותו, אך הניסוח לא היה ברור ואז הוא הוטעה ע"י נציג במכירות, הרי שניתן בהחלט להעלות טענה בדבר חוסר תום לב, אי גילוי נאות. בברכה, בכבוד רב, זילברפלד אבי, עו"ד ונוטריון מנהל פורום בנקאות

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
       
* משתמש רגיל מופיע בכתום רגיל
** משתמש בכיר מופיע בכתום דגוש