| שלום רב
רכשתי דירה חדשה עם מזגן לפני שנתיים, במסגרת האחריום ביקרו מספר פעמים מהשרות בעקבות בעיה במזגן ללא הצלחה לקתנו, פניתי שוב לקבלן שישלחו טכנאי אבל הם התעלמו, לקחתי במקביל טבנאי והוא תיקן לי את המזגן, שלמתי 500 שקל, שלחתי לקבלן את הקבלה אך הוא סרב לתקן כי טענתו היתה שהתיקון לא היה במסגרת האחריות. אני טענתי שהבעיה חלה במסגרת האחריות אך לא תוקנה, האם הקבלן צודק שזה לא היה במסגרת אחריות.
תודה על תשובתך המועילה רבקה
שיהיה לך ים קסום
|