| ערב טוב ,
לפני כשנה וחצי רכשתי מכשיר נייד באחת מחנויות דינמיקה סלולר , באותו מעמד הנציג החתים אותי על ביטוח על המכשיר תוך כדי שהוא מציין שאין התחייבות ואני יכולה לבטל את דמי הביטוח על המכשיר בכל עת ע"י הודעה לחברה .
פניתי מס' פעמים למעבדת שרות שלהם ובכל פעם הם הסבו לי יותר נזק מתועלת , טרחתי לציין זאת בפניהם .
השבוע בקשתי להפסיק את שרותי הביטוח שלהם, לאחר שהתעקשתי ונדנדתי ללא הירף טרחה אחת הנציגות מקשרי הלקוחות לחזור אלי כעבור ארבעה ימים ושוב בגלל שפשוט הייתי נודניקית
באדיבות יוצאת מן הכלל הנ"ל בישרה לי בחגגיות כי במידה וארצה לבטל הביטוח עלי לשלם לא פחות ולא יותר קנס דמי יציאה , זאת נימקה כי קיים סעיף בהסכם והיא אף התעקשה שהסעיף הוסבר לי ע"י הנציג במעמד החתימה עליו ( כי ככה הם מנחים את עובדיהם והיא נוטה להאמין להם ) כי בכל פעם שאני פונה לשרות שלהם ( מעבדת תיקונים) אני בעצם מתחייבת להשאר מבוטחת לתקופה של חצי שנה וכל יציאה לפני תקופה זו כרוכה בתשלום קנס .
כמובן שאת זאת שמעתי לראשונה מפיה בלבד.
אציין גם כי לפי דבריה כל פניה למעבדה כולל החלפת פאנל נחשב לקבלת שרות שמחייב אותי אוטומטית להשאר מבוטחת לחצי שנה .
האם יש אפשרות לפעול בצורה כלשהי נגד התרמית של חברת דינמיקה ???
אמנם סכום דמי הביטוח עומד על כ-40 ש"ח לחודש , אך זה יותר עקרוני מאשר כלכלי .
|