מתוך: פורום עורכי דין
 
  • הודעות שוטפות
  • התנערות חברת תקשורת מסיכומים
    י | 13/02/2008 10:20

    שלום, חתמתי על חוזה על חברת YES למשך 3 שנים. הנציג הבטיח דברים רבים ש- 90% מהם לא קויימו. למזלי הרב, רשמתי את כל הדברים שסוכמו על דף נייר (נפרד מהחוזה של YES, כי הם לא מוכנים לשנות את החוזה האחיד שלהם), והחתמתי את הנציג. לאחר סחבת ארוכה מול YES - רוב הדברים קויימו. נשארו כמה עניינים פתוחים שהם לא מוכנים לקיים בשום אופן (חבילה 1 שהובטחה ל- 3 שנים ובפועל מוכנים לתת לנו רק לשנה + זיכוי של 100 ש"ח כחלק ממבצע חבר מביא חבר), בטענה כי הנציג הבטיח דברים שאינו מוסמך להבטיח והוא סוכן "פרילנסר" שכזה. אני יודע שהעניין עדיין מחייב אותם (ראוי לציין שבחותמת של הנציג יש גם מס' נציג של YES), אבל הם מתעקשים. הדבר הפך כבר לעניין עקרוני! אין לי ספק שאם אלך לבימ"ש הם יחוייבו לעמוד בהתחייבויות הנציג, הבעיה היא שאין לי כח להיסחב בבתי משפט על סכומים שכאלו (רק ימי העבודה שאפסיד יעלו לי יותר..) יש עצה מה לעשות? לאן לפנות? האם מייעצים לי כן לפנות לבית משפט?

    האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
     
    • הסכם עם חברת תקשורת
      טלי קסלר, עו"ד | 17/02/2008 18:45

      יש לך אפשרות לפנות לכל מיני ארגוני צרכנים (כגון הממונה על הגנת הצרכן, אמון הציבור וכיו"ב) או לכל מיני תוכניות טלויזיה, רדיו או עיתונות שמטפלות בנושאי צרכנות. יחד עם זאת, כנראה שאם אתה רוצה לנקוט בדרך חוקית ולאכוף את החוזה שנחתם איתך, אין לא ברירה אלא לפנות לבית משפט. מומלץ שתכמת בכסף את הסכום שבו מדובר, ותראה אם משתלם לך לנהל על כך מערכה משפטית או לא.

      האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
       
      • לטלי
        י | 19/02/2008 11:03

        תודה לך. מערכה משפטית, כאמור, לא ממש משתלמת. הנקודה היא יותר עקרונית... אנסה לפנות לעיתונות/טלויזיה. תודה

        האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
         
* משתמש רגיל מופיע בכתום רגיל
** משתמש בכיר מופיע בכתום דגוש