| תראה, תראי טלי
יש לקוחות שרוצים לנהל עבורנו את התיק. יש דברים שגם הלקוח לא לוקח בחשבון, והניסיון של עורך הדין שלקח המסרב לשאול את השאלות שהלקוח שואל לעיתים הוא ניסיון ששווה המון בהצלחה של התיק.
יש לקוחות שלא רק חושבים שהם יודעים מה לשאול, הם גם מעבירים ביקורת על עורך הדין בלי בושה למרות שהם בחרו בו לייצגם.
אני אומר כך: אם בחרת בעורך דין שייצג אותך, תן לו לעשות את העבודה. אתה חושב שיש מקום לשאול שאלה, העבר פתק לעורך הדין, לחש לו באוזן ותן לשיקול הדעת שלו משקל. התמיכה בעורך הדין שלך חשובה מאוד, וגם היא חלק מההצלחה של התיק.
לערער את הביטחון של עורך הדין שלך זה הדבר האחרון שאתה רוצה לעשות. לא?
|